Snooker Vraag?

Einde frame, gelijke stand.
Zwart komt terug op tafel, maar een re-rack dreigt bv omdat de zwart en witte zo liggen
o o
en de spelers er recht op kunnen spelen, en dus eeuwig zo kunen doorgaan.
Wordt de zwarte bal dan nog eens terug gelegd of doen ze het hele frame over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ze kunnen in onderling overleg aan de scheidsrechter mededelen dat ze de frame willen overdoen; kan trouwens altijd.