de golfbaan is geverticuteerd; als de bal in zo'n gaatje komt mag je de bal dan plaatsen of spelen zoals hij ligt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dit zal op de desbetreffende club zijn aangegeven; een zogenaamde local rule.
Het zal plaatsen worden ;-)
Veel golfplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja en nee :) wanneer ja verplaatsen ,of soms mag je zelfs een TEE gebruiken ,wanneer dat aan gegeven staat bij de local rules ,achter op je kaart . ,of op het mededelingen bord ! Dan staat er plaatsen ,of TEE gebruiken door de baan . Wanneer niet! Indien er niks staat op het bord ,of op je kaart ! Daar staat in het Engels de zgn local rules .