Werkt pingpong rustgevend?

Ik heb van verschillende mensen gehoord dat pingpong rustgevend werkt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik vind het maar een stressspel.

Antwoorden (3)

Eerlijk gezegd weet ik niet wat je met pingpong bedoelt. Bedoel je soms tafeltennis? Ik heb 5 jaar aan tafeltennis gedaan dus op de eerste plaats noem het nooit pingpong.

Ik heb de sport als zeer prettig ervaren. Maar weet niet of deze sport nou zo rustgevend is. Dan kun je beter gaan dammen of schaken. Bij tafeltennis ben je toch continue in beweging geconcentreerd op elke beweging van je tegenstander en bal. Wat ik wel vind maar dat geldt voor elke sport naderhand voel je je altijd beter. Werkt als doping he.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat al te wachten op je eerste alinea. ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb jarenlang op een vereniging gepingpongd hoor. Maakt het nou uit hoe je het noemt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij je sport nooit serieus genomen. Bij ons was dat woord verboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach welnee. Wat heeft dat nou met serieus te maken? We waren hartstikke fanatiek. Ik zelf ook. Maar een beetje zelfspot doet je geen kwaad hoor. Zoals ik zoveel voetballers hoor zeggen dat ze een balletje gaan trappen, tennissers een balletje slaan, zeiden wij ff pingpongen. En echt, dat deden we heeeeel serieus. Je moet alleen jezelf niet zo serieus nemen.
Geestelijk rustgevend is het zeker.
Lichamelijk rustgevend is het zeker niet!
bamibal
12 jaar geleden
Ja als ik naar tafeltennis KIJK, werkt dat zeer rustgevend: Kijk wat die mensen zich allemaal uitsloven om zo'n verrot balletje heen -en weer te slaan.

Het SPELEN van tafeltennis vind ik overigens absoluut niet rustgevend!