Zijn er meer trainingsprogramma's om te rennen zoals Start to Run?

Ik loop momenteel met Start to Run (5KM) en vind dat erg prettig. Zijn er meer van dat soort trainingen te verkrijgen met muziek en coaching tijdens het lopen?

Het zou leuk zijn als je aan het eind van de training nog steeds gecoacht werd tijdens het lopen met lekkere muziek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Ja hoor, er is ook nog een Start2Run van 5-10 kilometer, die verder gaat waar nummer één opgehouden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan ook, maar ik vind 5 km wel lekker. Ik bedoel meer dat je 5 km blijft lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de 5-10 km (helaas) nog nooit bereikt, maar zo te zien zijn er daar ook veel mp3's die tussen de 30 en 40 minuten zitten.
Niet alles is daar meer dan een uur.

Andere antwoorden (1)

Get running is een fijne
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je hier meer info over?