Ik wil een hardslag horloge vragen voor Sinterklaas welke moet ik vragen ?

Hij mag dus niet te duur zijn maar het liefst wel zonder band

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Van Polar zijn er uitstekende hartslag horloges te koop. Voor onder de 100 heb je er een met veel functies en hartslagband. Het voordeel van Polar is dat ze vaak samenwerken met traininsgapparaten in sportscholen. Zo kun je draadloos je ritme, hartslag en calorieverbruik in de gaten houden.

Neem er altijd een met borstband, met alleen polsmeting krijg je onbetrouwbare waarden.

Koop geen goedkope troep, dat is zonde van het geld. Is 100 euro te duur dan is een gebruikte op marktplaats misschien een optie.

Toegevoegd na 3 minuten:
VOor iedere sport zijn er horloges, kijk op de link welke het best bij jou en je sport past
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké ik ga even op internet kijken op polar dank u wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hier ook al gekeken ?
http://www.hartslagmeter.com/ Beste model uitzoeken, en dan op Ebay ofzo kijken of je het goedkoper kunt krijgen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik ook even kijken
Kleine aanvulling: Zorg ervoor dat de hartslagband en -horloge gecodeerd zijn. Anders loop je de kans dat je horloge de hartslag van je mede-sporter meet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké is dat veel duurder dat codeeren
Van alle horloges die ik ooit heb gehad moet ik zonder meer toegeven dat de Polar zelfs zonder borstband en/of ander gebruik: het langste HEEL bleef! En dat was veel aan gebruikelijk zwaar onheil, wel zit ik al aan het 3e polsbandje om hetzelfde klokje en de 5e batterij.
Het grote voordeel van de Polar is vooral dat bij gewoon gebruik je zowel seconden, datum en weekdag direkt beschikbaar hebt - nooit hoef je knoppen te drukken en de uren kun je zowel 12 of 24 instellen: ideaal!