kaartjes voor haunted house in walibi zijn nu uitverkocht op de site kan ik ze dan nog wel kopen in het park voor een andere prijs of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk kun je ze in het park nog kopen bij de service balie. Daar kosten ze vijf euro. De servicebalie is bij de ingang het 3e gebouw links (als je het park in komt) ik ben gisteravond geweest en ik heb rond half 9 nog een kaartje kunnen kopen voor eddies funhouse. Ik weet niet of de kaartjes op de site waren uitverkocht, maar voor wanneer heb jij jouw kaartjes besteld? Want gister was het hartstikke druk, dus het lijkt mij dat de kaartjes toen ook op de site uitverkocht waren!