Welke nationale wedstrijden vinden er tussen nu en de kerstvakantie plaats?

Ik moet voor school naar een nationale wedstrijd. Via google duurt het zoeken erg lang, en ik vroeg me af of jullie misschien nog wedstrijden/eventen weten?

Ohja ik heb niet zoveel met voetbal;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In welke regio('s) ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
? mooi Chocolaatje, maar waar woont Kaassoufleetje dan?

Antwoorden (2)

Het nk schaatsen is van 4 t/m 6 nov in de thialf in heereveen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even gereageert met een ander account ,was mijn wachtwoord kwijt:$
11 t/m 16 oktober: Dutch Open Badminton, Almere
14 t/m 16 oktober: Grand Prix Judo, Rotterdam
17 t/m 22 oktober: Wielrennen, zesdaagse van Amsterdam