Lopen de enge mensen overdag ook rond bij Walibi als het fright night is??

Ik ben echt totaal niet iemand voor een spookhuis en ik krijg al de kriebels als ik iemand met een masker opzie ook al kan je zien dat het nep is.. Maar als ik dan straks met fright night naar Walibi ga,, is het dan ook overdag eng?? En lopen er enge gasten rond met maskers?? En is het park erg eng ingedeeld?? Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Alvast bedankt!! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je erheen gaan als je het niet leuk vindt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Bliets. Misschien omdat ze die dag naar Walibi wil en die avond toevallig fright night is..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee overdag kan ik niet :-)

Antwoorden (1)

Dit staat op de site van Walibi World:

Vanaf vrijdag de 13e t/m 29 oktober nemen levende vogelverschrikkers, monsters en andere engerds onder leiding van Dr. Shock de macht over in Walibi World. Overdag tijdens Happy Halloween, is het nog niet echt eng in het park, maar wel héél spannend. Tijdens Scary Halloween, met haar 7 Fright Nights, is het angstaanjagend en daarom uitsluitend geschikt voor mensen met stalen zenuwen*

Ik denk dat er overdag dan nog geen verkleedde mensen rondlopen omdat het overdag er minder eng uitziet dan 's nachts.

Hopelijk heb je hier wat aan & alvast veel plezier! (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :)