Kent iemand sporten die nog niet zo bekend zijn, maar wel leuk zijn om te doen?

Kent iemand een sport die nog niet zo bekend is, maar wel leuk is om te doen? Ik dacht zelf aan zumba, wil ik wel een keer uitproberen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zumba is op dit moment wel een van de meest bekende sporten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Lalalike1, Zumba filmpjes op Youtube. kun je eerst eens even bekijken of het wat voor je is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'leuk' is voor iedereen anders he.

Antwoorden (15)

schaakboksen, frisbee...

ik weet niet waar je van houdt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is schaakboksen wel niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaakboksen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaakboksen is gewoon bedacht door iemand die niet tegen zijn verlies kon. Schaker: Aargh, ik verlies. *knalt nummer 2 tegen zijn hoofd*
Meisje uit mijn klas doet Lacrosse. misschien wel leuk om te doen?

Lacrosse is een teamsport die wordt gespeeld met 10 spelers per team (men's lacrosse), 12 spelers (women's lacrosse) of 6 spelers (box lacrosse). Elke speler draagt een stick (crosse) met aan het uiteinde een netje, waarin hij/zij de bal houdt. De bedoeling van het spel is om de bal met behulp van de stick in het doel van de tegenstander te schieten, waarbij 1 doelpunt 1 scorepunt oplevert. De lacrossebal is een harde rubberen bal met een gewicht tussen de 142 en 149 gram, en is in grootte vergelijkbaar met een tennisbal. De sport is een mengeling van basketbal, american football, hurling, ijshockey en hockey.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rohnrad (oef hoe je het spelt) is een soort turnen. In eeen rad. Is nog niet zo bekend.
Maar er zijn talloze soorten sport...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Holland's got talent;) Het heet een Rhönrad.
kanopolo (daar is Nederland nog goed in ook, maar dat terzijde)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kendo, japans stokvechten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klootschieten.
Boerengolf.
Kruisboogschieten.
Amadea
12 jaar geleden
Ken je latin dance? Als zumba je leuk lijkt vind je dit vast ook leuk! 't is heerlijk om te doen als je een beetje soepel in de heupen bent en van dansen houd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens een keer schermen, goed voor je reactievermogen en lenigheid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indoor klimmen schijnt ook heel leuk te zijn (en in de zomer kun je ook naar buiten hoewel je dan toch bv naar België moet om te klimmen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frisbee! Heel leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tafelvoetbal..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In nederland is basketbal niet zo beroemd, maar wel in amerika...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WII sport, ook leuk, kan je alleen of met anderen doen. En allemaal verschillende sporten proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aikido, een japanse vechtsport die o.a. door Steven Seagal wordt uitgeoefend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zumba is er trouwens ook voor op de Wii, erg leuk!

Maar dat even terzijde, je vroeg om relatief onbekende, maar zeer leuke sporten:

-Polocrosse
-Fietscross
-Grasbaanracen (of flattrack etc.)

Ik hoop dat je daar wat tussen vind. :)