Waar kan ik een Magisch Toverblok kopen/bestellen?

Zo een Magisch Toverblok dat je erover moet krassen met een potlood, en dan komt er vanzelf een plaatje tevoorschijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Het beste antwoord

Bij de Hema heb ik ze wel eens gezien. Ongetwijfeld zijn ze ook verkrijgbaar bij Bart Smit, Intertoys en consorten en misschien ook nog bij een Readshop of Primera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de speelgoedafdeling van Blokker liggen ze bij de tekenmaterialen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OK, zal ik ook ff kijken.
Ik heb er pas een paar bij de Zeeman gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, klopt
Alleen bij mijn Zeeman hebben ze alleen Magische Toverblokken van Cars, Prinsessen, enz.