Volgens mij 7,50 per maand.

Maar dat verschilt per vereniging. U kunt gewoon bellen naar de dichtstbijzijnde. Ik zit ook op scouting en weet dat ze dat helemaal niet erg vinden om info door te geven dus al valt ze niet lastig ;-)

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook wel ongeveer een gemiddelde ; scouting is - in principe- een goedkope hobby, vooral als de vereniging ene eigen clubhuis heeft.
pas later (vanaf 10 jaar, en vanaf 13 zeker) wordt het duurder, als er steeds meer kampen steeds verder weg gehouden worden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel er mee te zeggen dat u ze daarmee niet lastig valt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik betaal 9€ voor explorer. 14 tot 17 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precues huppeltje, even een belletje naar scouting vinden ze niet erg, en dan heb je ook meteen het beste antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bazorg jij bent ook explo toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker huppeltje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok ;)
Dat verschilt per gemeente, per scouting. Ik gok zo rond de 60 à 70 euro per jaar (Dit is toch bij mijn broertje & soms inclusief uniform als ze dat aan moeten doen). Maar zoals ik al eerder zei, dat verschilt.

Bovendien... gaat het niet om het plezier dat u uw kind ermee doet? En niet om het geldbedrag? (Tenzij het te hoog oploopt).

Het beste is dat je even langs de scouts gaat waar u uw kind in wilt schrijven. Daar geven ze u de informatie die u nodig heeft!