Wat zijn de beste polsbandjes die mensen bij evenementen krijgen?

Er zijn er verschillende soorten:
- papieren
- plastic bandjes, die je ook in het ziekenhuis hebt
- geseald (hoe werkt dat?)
- met loodje samen geknepen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je je moet afvragen waarvoor je ze precies nodig bent en hoe lang ze mee moeten gaan.. Als ze maar een paar uur tot een dag mee hoeven te gaan, kunnen papieren polsbandjes voldoen. Is het nat weer of douchen ze er bijv ook mee, dan plastic bandjes. Maar ook binnen de papieren bandjes heb je verschillende soorten (Bv. met een plastic coating erover waardoor ze sterker worden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke de beste zijn verschilt heel erg per 'festival'

-een eendaags festival heeft meestal plastic bandjes, want die zijn niet makkelijk door te geven, en ze hoeven toch maar een dag mee, dus lekker makkelijk.

-grote festivals zoals pinkpop gebruiken met een (in dit geval plastic dan) loodje samen geknepen bandjes, stoffen bandjes. Deze gaan lang mee (ik draag die van mij al een jaar ;p) en ze horen nou bij een festival, leuk om te verzamelen.

Bij grote festivals zijn de stoffen bandjes meestal ook te krijgen als je maar 1 dag op bezoek gaat, dat hoort gewoon bij het verzamelen.

- de gesealde bandjes krijg je bijvoorbeeld bij lowlands (een uizondering), dan stoppen ze je hand door een hele lange lijn van stof, en dan wordt het samengetrokken en geseald. Dan zit het meteen goed! En het is het stevigste bandje dat ik om mn arm heb ;] Maar ik vind deze gesealde niet echt beter dan die met een loodje, het blijft toch wel zitten

De beste bandjes vind ik die met een loodje samen geknepen, want die gaan erg lang mee.!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hah, kan ik me voorstellen ;) maar er is niets vies aan hoor, die bandjes zijn ontzettend schoon! Ik ga toch niet met vieze dingen om mn arm lopen :p Zie het zo, die bandjes die maak je net zo vaak schoon als dat je jezelf schoon maakt, en je vind het toch ook niet vies om haar op je hoofd te hebben voor meer dan een jaar? :p ( want dat maak je even vaak schoon, en in je haar smeer je zelfs nog andere zooi! :) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind die metalen maar lastig om er weer af te halen... heb mijn pukkelpop bandje van vorig jaar met moeite eraf kunnen halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe werkt die polsbandjes-sealing apparaat?
Voorbeeld?