wat moet je aan doen tijdens zeilen?

ik ga de komende 8 weken zeilen op zaterdag en het zal niet altijd goed weer zijn, de vriendin waar ik mee ga heeft een wetsuit maar ik niet en omdat te kopen voor 8 weken is 40 euro en dat is een beetje duur! daarom vraag ik of iemand misschien weet wat goed is om in te zeilen wat warm genoeg is als het koud is enz.......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

weet je wat goed zit & strak: kun je je goed in bewegen...: een surfpak!

Toegevoegd na 5 minuten:
én is bovendien volledig waterdicht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zorg dat je een aantal lagen over elkaar heen kan aandoen. Als buitenste natuurlijk een waterdichte regenjas en regenbroek. Daaronder een trui of fleecevest, een shirt en een afritsbroek. Dan ben je voorbereid op zowel warmte als kou, en kun je niet door en door nat worden.
Amadea
12 jaar geleden
Ik zou toch aan een zeiljas gaan denken. Deze jassen zijn ook gewoon in het dagelijks leven te dragen. Verder zou je een regenbroek kunnen kopen en laarzen die je van de bovenkant af kan sluiten dmv een trekkoordje.

Vergeet niet een goede zonnebril (met polariserende glazen).