Wat te doen in haarlem in omgeving

Ik wil samen met drie vrienden iets doen morgen rondom haarlem (het liefst binnen de 20km afstand). We houden van water sporten en 'spanende dingen' zoals bungie jumpen paintballen ect.

P.s we zijn alle 3 15 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Bijvoorbeeld eerst paintballen

Paintball Spaarnwoude
Genieweg 44 LN VELSEN ZUID

Daarna richting het strand gaan en bijvoorbeeld een introductieles kitsurfen nemen. (www.ikwilkiten.nl)
(groupon actie is helaas afgelopen)

Na het kiten kun je nog op het strand relaxen.
Eea wel afhankelijk van je budget en het weer.

Toegevoegd na 10 minuten:
sorry reactie mbt kiten niet gelezen,
bungeejumpen is alleen mogelijk in Scheveningen.
(of tijdens bepaalde evenementen maar dit is dan tijdelijk)

Of jullie kunnen gaan wakeboarden in Zandvoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tegenover de Ikea Haarlem zit een survival baan met klimmen en tokkelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in Zandvoort kun je bij THE Spot een dag leren kiten en surfen etc. Wel vantevoren even bellen lijkt me. Of anders gewoon lekker chillen en op het strand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben we al gedaan :(