ik wil graag op sprinten maar wat zijn de kosten voor kleding schoenen etc...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

de kledingkosten kun je zo hoog maken als je zelf wil, tenzij je aan een clubtenue vastzit, goedkope sportkleding kun je bestellen op www.avantisport.nl

Toegevoegd na 43 seconden:
ze hebben de bekende merken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar wil je sprinten? Op de weg? Op een atletiekbaan? (Zie antwoord op je andere vraag). Op de weg heb je goede loopschoenen nodig,
Maar echt sprinten doe je niet op de weg maar op de atletiekbaan. Dan ben je beter af met spikes. Die zijn er vanaf €50 tot ca. €120 (zie voorbeelden bij de link)

Koop ze overigens niet via internet maar gewoon in een winkel. Je moet ze goed passen en je goed laten adviseren. In Utrecht verkopen de meeste goede sportwinkels ze.

Gewoon een sportbroekje en een shirtje plus een trainingspak is voldoende.
Als je lid wordt van een club en je gaat meedoen aan wedstrijden, wat niet verplicht is, komen daar de kosten van clubkleding bij.

http://shop.strato.com/epages/61712489.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61712489/Categories/Spikes