Hoe heet dit fitnessapparaat?

Ik heb een oud fitnessapparaat gevonden van me vader van ongeveer 40jaar terug. Het is dus een stang dat je moet indrukken, bedoeld om je schouders/borst- of rugspieren te trainen.
Ik vroeg me ook af waarom dit nu nergens wordt verkocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Heey,

Dat is een bullworker..

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk ff op deze link:

http://www.google.nl/search?q=bullworker&hl=nl&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4GGHP_nlNL425NL425&biw=1294&bih=646&site=webhp&prmd=ivnsrfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6aRbTrmKGoyb-gaikOmlDA&sqi=2&ved=0CDUQsAQ

dan zie je óók de oefeningen erbij...

btw: ik heb zélf ook zo'n ding,hahaha!

groetjes,

Dennis

Toegevoegd na 5 minuten:
O ja,kheb ook nog ff verder gekeken of toe nog te koop is,maar ik kon ook niks vinden,sorry...

kheb deze van mij ook maar van een oom gekregen,dus hoe u eraan zou moeten komen,weet ik helaas niet.

Misschien ff op Marktplaats ofzo proberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks! =D
Zie nu pas dat je een dag later hierop hebt geantwoord, ik zocht er niet één, ik heb er ook één thuis. Maar was dus benieuwd naar de oefeningen die erbij hoorden dus dank daarvoor ook.
En vreemd dat ze nu niet worden verkocht, ziet er toch handig uit. Zouden er nadelige effecten bij zitten mss...

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het een tricepsstang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm zou kunnen ja, al heeft dit een groter reikwijdte. Het principe komt wel veel overeen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je hem zowel in als uitrekken?
Ik heb gezocht op google naar iets soortgelijks als je foto maar kan die nergens terugvinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kunt het alleen intrekken. Ik heb ook zitten zoeken maar kan er niks van vinden