De 27e naar de Efteling, wat kan ik verwachten?

Ik ga met mijn vriendin naar de Efteling, is het dan minder druk als ik het weer zie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Je kan op de site van de efteling kijken hoe druk ze verwachten dat het wordt. 27ste staat aangegeven als "druk".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is verschillend maar dan zijn de meeste scholen al begonnen light eraan hoe snel je gaat straks is er iet kapot dan komen er al minder en de efteling is ook nog een saai ook alleen leuk als je 8 of 9 bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ONZIN!
De efteling is leuk voor alle leeftijden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mijn kalender is de 27e op een zaterdag, en dan zijn toch echt de meeste scholen dicht!