Krijg je van hoelahoepelen een strakke buik?

Ik ben de laatse tijd bezig met hoelahoepelen en vroeg me af of dit de dikte van je buik kan veranderen :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker! Hoelahoepen is heel goed om je buikje te verminderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh dus eigelijk zijn het ook een soort buikspier oefeningen hihi :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach..., reactie had onder antwoord moeten staan.
Ritsuka
12 jaar geleden
Leuke vraag :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje risuka ;P vroeg het me eens af xd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt wel een hele goede manier te zijn om snel veel calorieën te verbranden.Je valt er dus wel van af.

Antwoorden (4)

Wij hebben thuis een professionele hoepel en die is ervoor om een strakke buik en heupen te krijgen. Het werkt wel als je het elke dag even doet. Natuurlijk moet je dan ook beetje gezond eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar kan het ook met een gewonen hoepel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wel. Denk wel dat dat minder snel gaat. Die professionele hoepels zijn namelijk ook veel zwaarder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lolaxx, bij Action zijn er nu hoepels voor een habbekrats te koop,die verzwaard zijn met water, zag ik. Toch leuk om mee te beginnen Tweety ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa dat kan je denk ik het beste mee beginnen.
je traint er vooral je taille mee, maar ook op je buik heeft het een positieve invloed. goed bezig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je krijgt alleen een strakke buik als je zowieso al een goed figuur hebt, anders zie je het verschil niet.

Toegevoegd na 2 dagen:
Als je maat 48 hebt, zul je dus niet echt het verschil zien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe ik dat toch voor jou!
Afvallen doe je door meer calorieën te verbranden dan je tot je neemt...
Je lichaam legt een voorraad calorieën aan in de vorm van vet. Dit vet zit (vooral bij dames) op de daarvoor bekende plekken. De mate waarin heeft met aanleg te maken.

Het is een misvatting en het inspelen op emotie door te beweren dat als je ergens wil afvallen, je die spieren daar ook moet gebruiken. Ik noem maar: als je vet heb op je benen, kan je wel veel beenoefeningen doen maar dat zal een zeer beperkte resultaat hebben.
Je spieren (ook die van je benen) halen de energie uit stoffen die ui het bloed komen.
Dat is eerst hetgene wat in je maag zit en vervolgens het verbranden van vet. Wanneer je warm wordt zal de energie door je hele lichaam ópgewekt'worden dus blijft niet beperkt to alleen je benen.

Wat echter WEL zo is is dat je de delen van je lichaam die je specifiek traint, meer 'toning'of vorm krijgt.

Een combinatie duursport (aëroob) en krachtsport voor je 'locale delen'is aan te raden.

Hoepelen kan gezien worden als sportief bezig zijn maar je gebruikt meer dan alleen je buik dus aan te raden is het wel Of Het nou beter werkt dan fietsen (bijv)......?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist!+