Quad verhuur in Spanje (alicante) waar kan dit ?

Ik wil graag met wat vrienden quads huren in de omgeving van Alicante in Spanje en dan niet dat je onder begeleiding moet rijden maar gewoon zelf je gang kunt gaan we hebben ons rijbewijs dus dat mag geen probleem zijn weet iemand waar we quads kunnen huren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke plaats?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alicante stond ook in de vraag 

Het beste antwoord

Ik zie op Internet in elk geval 2 bedrijven in Alicante waar Quads worden verhuurd:

Rent and Go
Avenida Costablanca, 95
03540 Alicante, Spanje
+34 965 15 09 14
website: http://www.rentandgo.es

Aliquad S.l.
Calle Doctor Just, 31
03007 Alicante/alacant, Spanje
+34 966 379 230

Op de website van Rent and Go staat niet of de Quads ook los worden verhuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u dan ga ik daar gewoon keer langs om te kijken of dat kan