Hoe zit dat met 2 maanden gratis eredivisie live?

Ik zag net bij johan cruijf schaal dat je twee maanden gratis eredivisie live krijgt als je aanstaande zaterdag de telegraaf koopt hoe zit dat precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Met mijn ervaring krijg je dr 1e 2 maanden gratis als je een abbo neemt op eredivisie live. Ze verkochten ook van die dvd's net mooiste doelpunten met 2 maanden gratis. Daarbij kreeg je ze gratis als je een abbo erop nam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er was iets wanneer je de telegraaf koopt dat je dan gratis eredivisie live kreeg
Dan zit er waarschijnlijk een code in de telegraaf, die moet je op internet activeren, en j persoonljke gegevens opgeven. Na een paar dagen krojg je dan twee maanden gratis EL
Je moet er wel aan denken om op tijd op te zeggen, als je er niet voor wilt betalen. Maand opzegtermijn. Na twee maanden wordt EL dan weer afgesloten. Je kunt ook tijdens de eerste maand opzeggen, dan krijg je nog wel gewoon de twee maanden
Veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het verleden was het zo dat je bij aankoop van een dvd bij AH in het dvd doosje een bepaalde code kon vinden. Op de site van eredivisielive moest je die dan invoeren en kon je vervolgens 2 maanden gratis kijken.

Dus ik kan me voorstellen dat er dan bij de telegraaf bijv. een dichtgesealde envelop zit waarin zo'n code zit om in te voeren.

Toegevoegd na 4 minuten:
normaal gesproken eindigt zo'n abonnement automatisch
12 jaar geleden
Bij aankoop van de Telegraag ontvang je een DVD van het seizoen 2010,daar zit vaak een code bij ( sticker) waarmee je je kan aanmelden bij eredivisie live,de eerste 2 maanden krijg je gratis,LET OP,je moet zelf het abbonement een maand van te voren opzeggen (als je echt alleen 2 maanden gratis wil kijken en niet wil verlengen)