Hoe maak je wenskaarten?

Dus waar ik al dat soort spullen haal.
Bedankt!!

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar ik bedoel dus niet alleen winkels als antwoord, maar ook antwoord geven op mijn vraag ''Hoe maak je wenskaarten?''

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Als j niet te duur wil beginnen zou ik eens gaan kijken bij de action. Maar bij de Blokker, pippoos, hema em bijv de kruidvat kun je ook allerlei knutsel materiaal kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij een crea-winkel. Sommige boekhandels hebben dit ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OP de markt kun je ook veel kopen
En hoe je ze maakt?
Google eens op kaarten maken
of kijk bij bieb of in boekenwinkel eens rond, er zijn veel boeken over.
Ook in witteboekenwinkels of winkels zoals de Slegte, die boeken hoeven niet zo duur te zijn, of onthoud ze voor je verjaardag ofzo
anneliez
12 jaar geleden
De action heeft regelmatig pakketten voor 3D kaarten. Erg leuk en niet duur. Het wijst zich vanzelf hoe je het moet doen, en het resultaat is heel leuk vind ik. Je zou ook een cursus kunnen gaan volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt wenskaarten door recycling van reeds ontvangen, oude wenskaarten. Je kunt de figuratie concreet gebruiken (dus het "bloemetje"opnieuw benutten) of kleuren en vormen naar eigen creatieve keuze opnieuw gebruiken door te knippen of te scheuren.
GroeTon.