Wanneer zijn de wedstrijden van het pre-olympisch kwalificatietoernooi van het Nederlands mannenvolleybalteam?

Ik heb hierover geen informatie gevonden op de nevobo-site, maar ik meen dat er eind augustus al wedstrijden waren in Utrecht.

Toegevoegd na 5 uur:
Of was het nu Eindhoven? In ieder geval 2 wedstrijden tegen Roemenië.

Toegevoegd na 6 dagen:
Is het nog niet bekend wanneer er gespeeld wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Moeilijk te vinden, dit is wat ik er over kan vinden en dat is pas in maart 2012 en daar zit Nederland weer niet bij.
Misschien heb je hier iets aan of kom je ermee verder:
Het pre-Olympisch toernooi waar de landen uit de CONCACAF-zone zich kunnen kwalificeren, staat gepland voor maart 2012 in de Verenigde Staten. Aan dit kwalificatietoernooi doen in elk geval al mee Canada, Mexico en de VS. Daarnaast zijn er twee Caribische landen die deelnemen en drie Midden-Amerikaanse landen. Het Surinaamse U-23 team moet eerst door de voorrondes voor de Caribische landen zien te komen.