Krijg je witte longen van magnesium poeder?

Ik Ben iemand die 4x in de week turnt. Ik bem Dan iedere Keer met magnesium bezig. Zou het Kunnen dat je door al dat inademen van dat magnesium witte longen krijgt? Net als van roken zwarte longen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Waarom veronderstel je dat?

Of het goed is voor de longen, daar kan ik niet over oordelen.
Witte longen zal je er in elk geval niet van krijgen. :-)

Groetjes,
Helena Karafotis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Witte longen zal je er niet van krijgen bij mij op school mogen we het niet meer gebruiken omdat het dus wel licht kankerverwekkend is dat werd gezegd