Kan iemand me helpen aan een site met kleurplaten die bestaan uit getallen met een eigen kleur?

De kleurplaat bestaat uit vakjes met in elke vak een cijfer. Elke cijfer heeft een eigen kleur. De vakjes moeten ingekleurd met de kleur die hoort bij het cijfer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Steenuiltje
12 jaar geleden
Leuke vraag!
Vroeger (...) bestond dit ook in een schilderversie. Met olieverf kon je dan een heus schilderij verven en ik was er uuuuren mee zoet. Trots als een pauw als het kunstwerk weer af was.
Ik weet niet of hier sites over bestaan...
Blijf je volgen! :-)

Het beste antwoord

als je op google zoekt op 'color by number', krijg je heel veel hits van sites waar dit soort kleurplaten staan.
de namen van de kleuren zijn dan wel vaak engels maar meestal staan ze ook in de juiste kleur dus dat moet geen probleem opleveren voor de kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bedoeld zelf maken toch?!@
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik wil ze niet zelf maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bananenman, 'color by number' kende ik niet (+)
Ik heb al enkele uitgeprint. Het zijn er jammer genoeg niet veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die plaatjes brengen je naar een site en op die site staan vaak nog veel meer plaatjes, bijvoorbeeld http://www.allkidsnetwork.com/color-by-numbers/
daar staan er een stuk of 40.
lijkt me al genoeg voor een weekendje :)

Andere antwoorden (1)

Je hebt ook een Nederlandse site met : nummerkleuren:

http://www.nukleuren.nl/doolhof-kinderen.ht