strandjutten,hoe en waar?

Ik wil een keer strandjutten of met een metaaldetector over het strand. Waar en hoe doe ik dat het best?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
4.2K

Het beste antwoord

's avonds als iedereen van het strand weg is in de zomertijd dan kun je spulletjes vinden die mensen overdag verloren zijn

elk strand aan zee is geschikt daarvoor

er zijn wel stranden die geregeld met de buldozer omgeschept en gladgestreken worden
soms levert dat geen enkele vondst op een andere keer heb je geluk

wil je strandjutten dus zeeafval vinden dan moet je kijken naar de wind en net gestormd succes verzekerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verboden is niet jouw eigendom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op Texel, bij de Koog.. nadat het vloed is geweest of na stormachtig weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt jutten doe je het beste vlak na een storm of evt. springtij en andere dingen kun je vaak vinden op een recent opgespoten strand (zoek onder zandsuppletie, strand (s'Gravesande?)), haaietanden vindt men vaak aan stranden van Zeeuws-Vlaanderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar: op het strand lijkt me ;)

gewoon over het strand slenteren na een drukke dag