Wat is een goede oeffening tegen een onderkin

Weet jij het antwoord?

/2500

Oefeningen om je onderkin te verstevigen: - Doe je mond wijd open en duw je onderkaak naar voren en dan naar boven zodat je ondertanden over je boventanden reiken tot over de bovenlip. Om de oefening intensiever te maken kun je je hoofd naar achter bewegen. Doe deze oefening 10 keer langzaam achter elkaar en de serie van 10 zou je 3 tot 4 keer per dag moeten doen. - Sla met de rug van je hand tegen je onderkin. Houd dit enkele minuten vol en herhaal dit weer 2 tot 3 keer per dag. - Ga plat op je rug liggen met je benen gestrekt en je armen naast je lijf. Druk je kin op je borst en houd 2 seconden vast. Laat je hoofd dan weer rustig zakken. Herhaal dit 25 keer.

Bronnen:
http://www.dieetblog.com/weg-met-die-onderkin/

Hier zijn een paar oefeningen om een onderkin te bestrijden: Oefening 1 Dit is de makkelijkste oefening om van een onderkin af te komen. Houd je handpalmen tegen je onderkin aan en masseer de spieren onder je kaak. Je spieren worden verscherpt tijdens deze oefening en worden gedwongen om actief te blijven. Het is belangrijk dat je hierbij je tong tegen het gehemelte aan houdt. Doe deze oefening ongeveer 3 minuten per keer. De oefening is effectiever als je hem meerdere keren per dag uitvoert. Na een paar weken zal je de eerste resultaten kunnen zien. Oefening 2 Kauwen is een goede methode voor het wegwerken van een onderkin. Maar veel eten is juist niet gunstig voor een onderkin. Daarom werkt kunstmatig kauwen het beste. Kijk voor deze oefening omhoog en maak kauwbewegingen, net als wanneer je eet. Open en sluit je mond herhaaldelijk. Wanneer je pijn begint te krijgen, dien je onmiddellijk te stoppen. Herhaal de oefening zo vaak als je je er zelf comfortabel bij voelt. Tip: voer deze oefening uit als je alleen bent. Oefening 3 Ga in een comfortabele positie zitten en kantel je hoofd naar rechts. Span de spieren van je hals en blijf gedurende 10 seconden in deze positie. Hierna verander je van richting en kantel je je hoofd naar links. Span de spieren van je hals wederom 10 seconden. Herhaal deze oefening hooguit 5 keer achter elkaar. Oefening 4 Dit is de meest simpele oefening en kun je vrijwel gedurende de hele dag uitvoeren: kauw op suikervrije kauwgom! Door de kauwbewegingen worden de spieren in je hals en kin aan het werk gezet en hierdoor is deze oefening vrij effectief. Succes, en vooral: doorzetten!

Bronnen:
www.leerwiki.nl › Lifestyle › Beauty

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100