Ik vind vrouwenvoetbal goed, sporten is gezond. Maar ik ben het er ook mee eens mag wel meer aandacht hebben. Wat ik alleen vreselijk vind is vrouwenvoetbal in ondergoed je maakt het vrouwenvoetbal op die manier belachelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

jammer dat er zo weinig aandacht voor is. OOk is het jammer dat er in vrouwen voetbal niet zo commerie is. Vrouwen voetbal is veel harder dan mannen voetbal. Ik heb een zusje die op vrouwen voetbal zit en zij heeft regelmatig blauwe plekken en verteld ook dat haar borsten regelmatig omgedraait worden en das best pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niets met voetbal, maar vind wel dat elke sport goed is als je er plezier aan beleeft.
Vrouwenvoetbal zet misschien niet door omdat voetbal echt een "mannenfort" is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de tijd van echte mannen en vrouwen sporten is gewoon voorbij. er zitten ook mannen op ballet dat vroeger een echte vrouwensport was en nu zitten er dus ook vrouwen op voetbal. ik zit zelf in een gemengd elftal (jonges en meiden) maar door sommige meiden word ik er echt gewoon uitgelopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf volg ik vrij veel voetbal. Daarnaast heb ik ook zelf gevoetbalt. Vroeger zat er bij ons in het team en die was het beste van allemaal. Vrouwen kunnen weldegelijk voetballen. Vrouwen zijn vaak wat technischer en vooral tactisch sterker. Desondanks vind ik het niet zo interessant om naar te kijken.
Het gaat allemaal toch wat trager en daarnaast is het vaak te lief. Ik houd wel om af en toe een fel duel te zien of mooie combinatie waar klangs drie/vier schijven de bal aan de andere kant van het veld is.
Maar het moge duidelijk zijn dat de tijd dat vrouwen, op een enkele lesbisch vrouw na, niet gingen voetballen voorbij is. En waarom ook niet, zo lang ze er maar plezier in hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het heel leuk om naar te kijken.
Soms zelfs interessanter dan mannenvoetbal.