ik zoek een adidas vest kleur: roze-oranje paars-roze zwart-goud blauw-roze paars-grijs roze-wit prijs: 50.00 ofminder waar kan ik deze vinden?

xxx nina

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

er is net een folder van schoenenreus!! En ze kosten 44,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet een goedkope site maar ik weet niet of het 50,00 of minder is, je kunt bij beslist.nl kijken daar zag ik een paarse voor iets in de 40 euro en je kunt bij stylefile.nl daar zijn echt heel veel adidas vesten! op stylefile is ook zwart/goud en roze-wit en paars/grijs en roze oranje dus daar kan je ook kijken