dat zal heel moeilijk zijn maar vooral door héél véél te oefenen... je hebt nl maar 1 balanspunt, en om beter te grinden heb je er minimaal twee nodig om je balans te kunnen houden, een ietsie beetje van je middelpunt af en de G-kracht doet de rest (lees je gaat op je plaat).

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tip 1: gebruik beschermers en een helm!
Er zijn op you tube verschillende filmpjes te vinden waarbij ze het voordoen, zoek maar op trefwoorden 'grinding unicycle' of 'how to grind unicycle'.
Naar het schijnt moet je wel speciale pedalen hebben, de standaard pedalen zijn niet sterk genoeg.
Succes en doe voorzichtig!