Hoe heet de vorm van motorsport waarbij vooral stabiliteit erg belangrijk is?

Ik keek vroeger altijd op eurosport naar een bepaalde tak van de motorsport waarbij de berijders tegen de klok van punt a naar punt b moesten zien te komen. Dit gaat dan over houten balken, rotsblokken of banden. Het gaat vrij langzaam en het draait om de stabiliteit van de berijder van de motor. Als hij een voet op de grond zet krijgt ie strafseconden.

Ik zou er nu na een aantal jaar toch graag meer over willen weten en bekijken ,maar het is vrij lastig zoeken als je de naam er niet van kan achterhalen :(

Alvast bedankt! Ruben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Dit wordt Trial genoemd of Trial Bike! Erg leuk om te kijken en er zijn ook oneindig veel spelletjes van op de pc