is het erg om elke dag een paar km te skeeleren? zonder veel ervaring...

ik skeeler de laatste tijd erg veel, elke avond een rondje tussen de 5 en de 13 km, ik sport daarnaast ook al 2 uur in de week. is dit goed voor je of juist niet?

ik was gewoon benieuwd

Toegevoegd na 7 minuten:
ik sport twee uur op school, en daarnaast nog 3 uur turnen. (dat was ik even vergeten te zeggen.)

Toegevoegd na 4 uur:
haha, ik eet wel genoeg hoor! ik doe het omdat ik het leuk vind :) ik wil niet afvallen ofso ;p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
4K

Het beste antwoord

Dat is juist hartstikke goed!
Hoe meer sporten hoe beter toch?
Krijg je meteen ook een goede conditie van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hartstikke goed! Ga vooral zo door zou ik zeggen. die 2 uur in de week sporten, is niet zoveel hoor, en het elke dag een rondje skeeleren van 5 of 13 km is dan heel goed! Goeie training voor je benen/buik/rug, en zeker een fantastische cardio.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beweging is altijd goed maar te veel zou ik niet doen, je moet gewoon luisteren naar je lichaam.
Als je lichaam aangeeft er geen problemen mee te hebben veel plezier zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet erg en alleen maar goed voor je om goed te bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is prima hoor, maar zorg dat je goed beschermd bent voor het vallen. ( ivm weinig ervaring)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel als je er goed bij eet ja...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan geen kwaad, ik skeeler 3 a 4 x per week tussen de 30 en 50 km. zolang je je lichaam in de gaten houdt en rust neemt wanneer dat nodig is, is er niets aan de hand.
zorg ook dat je goed eet. je lichaam verbrandt veel calorieën door je sportieve leven.