Is windsurfen nog steeds heel populair, of was het een rage?

Ik zie het namelijk steeds minder...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook nog geen echt lekker weer hé. Over een maandje zal het wel weer in zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wind genoeg de laatste tijd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel de temperatuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet koud gehad...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met deze temperaturen is het op en in het water echt om te bevriezen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de plas hierachter was de eerste surfwedstrijd al in februari. Daarnaast heb je nog ijssurfen ook, das pas koud.

Het beste antwoord

Dat klopt. Eind jaren zeventig was windsurfen razend populair. Het kwam in NL en gelijk kon je bij de plassen de meren les nemen en pakken huren. Cursussen waren in onze omgeving op inschrijving met wachttijd....
Nu zie ik op het meer hier in de buurt nog wel eens een windsurfer. Maar de hype is al jaren voorbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het wordt op bijv. Scheveningen nog wel gedaan, maar populair is het niet. Een hoop windsurfers zijn tegenwoordig aan het kitesurfen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was een rage in de jaren 80 en is nu minder populair.