Volgende week Pinkpop, iemand nog tips van dingen die je zeker niet mag vergeten mee te nemen?

M.U.V. de standaarddingen (tent, slaapzak, matje, kleren, etc.)

Ben nog nooit op een festival geweest dus alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.7K
Kimath
12 jaar geleden
Je ticket niet vergeten!
En veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee, dat wilde ik ook net gaan vragen ;-) Ik zal naar je zwaaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha toppie! ik zal terugzwaaien ;)

Antwoorden (9)

1) Eten en drinken
2) Toiletspullen
3) Goede zin
4) Je ticket
5) Geld Bankpas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Condooms
- poncho/doorzichtig plastic zeil
- heuptasje oid dat je op het lichaam draag waar je je meest waardevolle spullen in bewaard!
- wc-papier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duck tape!, condooms, vuilniszakken (voor alles handig), kaplaarzen of iets in die richting, waterflesje gewoon handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oordopjes. Om je gehoor te beschermen tegen luide muziek, en ook om 's nachts nog enigszins te kunnen slapen!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je vooraan staat zijn festivaldoppen ook onmisbaar. Je kunt ze ook daar kopen.
Als de zon schijnt: zonnecréme!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele goeie! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je DREAMQUEEN :)
Poncho
Camera
Oordoppen
Kaartje
Alcohol
Paracetamollen
Wc papier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je blokkenschema, zodat je weet wie wanneer waar speelt! Hieronder een linkje.
Ik vond ook nog een handige inpaklijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
lotion voor je handen te ontsmetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast alle bovengenoemde zaken vindt ik een verrekijkertje wel handig voor als je niet vooraan kan komen te staan bij de populairste acts.
Ik gebruik een opvouwbare 8x21 DCF van Luxon, niet duur en past opgevouwen in broekzak.