Hoe train ik mijn "verkeerde been" (links) ?

Hallo,
Ik heb een vraag: hoe train ik mijn verkeerde been (voetbal) met dit been heb ik een swabberig en slap schot, hoe krijg ik dit goed en hoeveel tijd kost dit ongeveer?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (5)

Gewoon veel oefenen. Begin dan met een balletje tegen de muur aan trappen en dan zo veel mogelijk met links trappen. Daarna steeds iets verder en vervolgens zoek je een goal op en ga je schieten.
Hoop dat het iets helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles met je linker been doen is het beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Train een paar keer, en doe alles met je linker been!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf was mijn vader voetballer bij heereveen
Hij verteld mijn om te hinkelen op een been (link op de grond) dan probeer je zover mogelijk te hinkelen maar met maar 1 stap. Dit eoe je door diE in te zakken en je dAn groot te maken als je spingt doe dit. Vaak achter elkAar en je voelt je been spieren .

Ook help veel trainn!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien het feit dat je verder geen informatie geeft omtrent bijvoorbeeld je leeftijd, je talent, het niveau waarop je speelt, het aantal keren dat je traint etc, is deze vraag vrijwel onmogelijk goed te beantwoorden. In het algemeen geldt voor amateurvoetballers en voetballertjes, dat de meest effectieve training zich zal afspelen in samenhang met het team. Daarbij zal o.l.v. een bekwame trainer ( en daar zijn er helaas niet al te veel van!!) de techniek geoefend worden binnen de context van het voetbalspel, d.w.z. met gebruikmaking van voetbaleigen vormen. Voor extreem getalenteerde voetballertjes geldt dat individueel trainen op techniek, balans etc. vruchtbaar zou kunnen zijn, gezien het feit dat zij bv. 4 keer in de week op het trainingsveld staan. Daarnaast is oefenen, oefenen en nog eens oefenen tegen bijvoorbeeld een muurtje nooit iets waar je minder van zult worden.
Succes!