helpen buikspiertrainapparaten nou echt?

of is dit flauwe kul dat het sneller gaat met zo'n apparaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Werken ze echt? Ja. De meeste van die apparaten werken echt om je buikspieren te laten kweken.

Gaat het sneller? Sneller dan wat? Feit is dat je met die apparaten heel gericht je buikspieren traint. Dus krijg je met minder werk wellicht sneller buikspieren. Echter, voor goede training, train je het beste alle spiergroepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste manier om je buik goed te trainen os met de ouderwetse crunch. Als de buikspier samentrekt wprd deze getraind. Zorg er wel voor dat je je rug goed bol houd zodat jij je rug niet belast. Om een strakkere buik te krijgen moet ke ook cardio doen om het buikvet te lozen. Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dergelijke apparaten maak je je spieren sterker maar je valt er geen gram van af en je raakt er al helemaal geen buikvet mee kwijt. Er zijn genoeg uitstekende buikspieroefeningen waarvoor je helemaal geen apparaat nodig hebt. Lichaamsbeweging en spiertraining (en beperk je dan niet tot alleen je buikspieren) zijn prima maar afvallen doe je vooral door je eetgewoontes aan te passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat niet om het afvallen.