volgens een jury rapport is mijn dochter gepromoveerd, maar er is een telfout gemaakt wat nu??? heeft ook mondelinge toezegging gehad

mijn dochter van 10 heeft afgelopen zaterdag te horen gekregen bij een prijsuitreiking dat zij promotie heeft gemaakt, alleen blijkt er achteraf een tel fout te zijn gemaakt en nu wordt promotie terug gedraaid mag en kan dit zo maar, zij heeft op papier en op dvd bewijs dat haar promotie is toegezegd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ik denk dat je er goed aan doet uit te zoeken of er officiele regelementen zijn en zo ja, wat daar in geschreven is over de opgetreden situatie.
Als er geen officiele regelementen zijn, dan hangt het af van het belang van de promotie. Als het erg belangrijk is, of andere deelnemers kunnen gaan protesteren als je dochter alsnog gepromoveerd wordt, dan kan ik mij voorstellen dat de organisatie voet bij stuk houdt. En anders zou ik het persoonlijk wel zo coulant vinden als ze een oogje toeknijpen.
Het promotiesysteem is denk ik ook uitgevonden om iedereen van gelijk niveau bij elkaar in de competitie te hebben. Zou je dochter het leuk vinden om tegenstanders te hebben die (veel) beter zijn dan haar?