Met schaatsen gaan de schaatsers altijd linksom op de baan. Net zoals met baanwielrennen.

Ik heb altijd het idee dat als ik hard naar links zo gaan ik makkelijk onderuit ga en als de baan rechtsom zou gaan mij het makkelijk lukt.
(zowel met fietsen ,schaatsen ,hardlopen etc,, is dat normaal ?? hebben andere dat ook? waae kan dat aan liggen?) aan je ogen ,of omdat je misschien 1 beter ben hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Miss. Omdat je rechtshandig bent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies
Hetzelfde! Ik gooi alleen met
Links
Heb ik zeker ook!
Op de motor voelt linksom beter