Dekbed landal

Weten jullie of Er lakens inbegrepen zitten in een midweek landal? (almelo)
Of is dat er los bij halen of van thuis meenemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Antwoorden (3)

Krijg je daar!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bungalow extra's
Niets is zo gemakkelijk als de kant en klare pakketten van Landal GreenParks. U kunt ze direct bij uw reservering opgeven, zodat uw vakantie gelijk bij aankomst kan beginnen. Als u wilt, leggen wij de pakketten klaar in uw bungalow en maken we zelfs de bedden op. Kijk voor u reserveert welke arrangementen mogelijk zijn op het park van uw keuze. Let op: een aantal arrangementen zijn uitsluitend vooraf te reserveren en de genoemde prijzen zijn exclusief bungalowhuur.

Geef uw keuze op bij uw reservering via www.landal.nl of bel 0900-8842 (€ 0,20 p. min.)

Boodschappenpakket
Opgemaakte bedden
Handdoekenpakket
Keukendoekenpakket
Feestpakket
Comfortpakket
Comfortpakket de Luxe
Warm Sfeerpakket

Hopelijk beantwoord het je vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker bedankt!
Wil je het zeker weten? Bel even naar Landal Almelo. Dan maak je zeker geen misser. Voorkomt gesjouw of extra kosten!