Hoe train je je armspieren het beste? Hoogsten mag het 50 euro kosten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (6)

Met gewichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoeft niet eens zo veel te kosten. In tegendeel kan zelfs gratis met opdrukken of je vult 2 limonade flessen met water en doet daar wat oefeningen mee.
Maar als je absoluut een apparaat wil gebruiken kan ik je helaas niet verder helpen daar in ben ik geen expert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je arm spieren bestaan uit grofweg twee spieren, je triceps (achterkant arm) en biceps (voorkant). Beide spiergroepen train je op andere manieren. Als je echt goed je arm spieren wil trainen kan je het best naar een gym gaan en daar trainen. Als je dit niet wilt doen kan je gewichten ( halters) kopen. In beide gevallen zoek eerst goeie oefeningen die je kan doen bv op YouTube. Ga niet zomaar wat doen omdat je dit een keer in een film hebt gezien, verdiep je erin als je dit niet doet heeft trainen weinig zin en heb je kans op blessures.

Trouwens je zou niet alleen je armen willen moeten trainen, de rest van je lichaam is net zo belangrijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel gewoon beginnen met op druken.
Op je plaatte handen en op je vuisten staan. Pak je de tri en de bie speps. Su6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste moet je ALTIJD ook de tegengestelde spier trainen (bijv. biceps en triceps).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
armen verticaal strekken. afwisselend kleine en grote rondjes met je armen draaien