Hoe krijgt mijn dikke vader een 6-pack?

Mijn vader heeft een dikke buik, en hij is erg lui. Ik schaam mij altijd wanneer ik met hem ga zwemmen. Ik zou mij echt stoer vinden als hij breed was met een 6-pack. Is het mogelijk dat een dikke man van 38 nog een 6-pack kan krijgen. HOe haal ik hem over het ook daadwerkelijk te trainen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Wanneer je iets echt wilt, dan is het ook mogelijk. Zijn luiheid zal het grootste probleem zijn. Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je schaamt voor zijn lelijke lichaam, en dat je ook graag het goeie voorbeeld wilt zien. Een echte vader heet wel wat over voor zijn kinderen, zelfs dikke luie vaders :p.

In een eerdere vraag heb ik uitgelegd hoe je een 6-pack kunt kweken:

Ik heb de formule: Abs+vet+water

Dat houd in:

De abs trainen, je vetpercentage omlaag brengen, veel water drinken.

Als jij mijn schema volgt merk je binnen een maand al verschil. Of je daadwerkelijk al een 6-pack krijgt hangt af van je buik. Met alleen sit ups ga je het niet halen. Doe mijn schema en je zult snel resultaat zien:

1. Doe sochtends en savonds deze workout:
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

2. Ga minimaal om de 3 dagen intensief bewegen. Dus paar keer op en neer in een flat, of een uurtje scheuren op je fiets. Wat jij wilt, zolang het maar intensief is.

3. Water is heel belangrijk. Hierdoor ga je echt die vierkantjes op je buik krijgen. Drink minimaal 1,5liter per dag.

Komt helemaal goed, succes met de buik van je vader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat kan .maar schaam je er niet voor.zie je vaker en wat maakt het uit.is lullig voor jou denk jij maar geen mens in een zwembad let erop hoor.maarja om hem te motiveren.afvallen en dan trainen.maar gaat niet lukken denk ik.laat hem lekker zal ik zeggen maar dat is natuurlijk geen antwoord op je vraag .en denk dat niemand die kan beantwoorden.mensen mogen zijn zoals ze willen en een bierbuikje maakt toch niets uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het gewoon tegen hem zeggen en dan vragen of jullie samen kunnen gaan trainen. Ten eerste als hij weet dat jij je schaamt voor zijn vette buik, dan is dat een extra stimulans om er wat aan te doen en ten tweede zal het hem helpen wanneer jullie samen gaan trainen. Samen is natuurlijk ook nog veel gezelliger, kies iets uit wat jullie allebei leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg maar tegen je vader: papa je wil toch dat ik gelukkig bn je houd toch nog wel van me? En dan heel lief kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je vader aanpraten om een sixpack te trainen onmogelijk zal zijn. Mocht het je lukken dan zal hij eerst zn dikke buik eraf moeten krijgen en vervolgens nog een maandje of 2 moeten trainen.

Ik denk echter dat er een makkelijker oplossing is, laat zijn buik voor wat het is. Er zijn weinig vaders die een sixpack hebben en nog minder kinderen die opkijken naar leeftijdsgenootjes omdat een vader een sixpack heeft.

Wat wel zorgt dat andere kinderen naar je opkijken is door zelf een sixpack te trainen. Ik weet niet hoe oud je bent maar des te jonger je bent des te meer effect het heeft als je je lichaam traint. Als je van nu af aan elke dag een aantal push ups doet jezelf opdrukt dan ben je over twee een bodybuilder ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in twee maanden zul je echt resultaten merken. Over twee jaar ben je echt gespierd. Als je het nog langer doet dan ben je voor de rest van je leven een goed gebouwde man
Geef je vader een six-pack bier...:)
Dat gaat het snelste.

En anders vraag hem om vaker samen te gaan zwemmen.
Zwemmen is namelijk ook een goede sport. Duik samen het wedstrijdbad in en ga banen zwemmen, of een wedstrijdje doen.

Misschien heeft je vader ook al een six-pack maar zit het verstopt onder een dikke laag vet. Haal hem dan over om niet meer samen naar McDonalds en dat soort gelegenheden te gaan, maar om gezonder te gaan eten.

En als je vader het leuk vindt om met je te gaan zwemmen, vindt hij het vast ook wel leuk om met je te gaan wandelen, voetballen of tennissen in het bos.

Veel plezier samen!
En steek er je energie niet in om je voor hem te schamen.
Dat heeft hij vast niet verdiend. Hij heeft die dikke buik ook vast niet omdat hij dat zo leuk vind.