hoe komt het dat ik een six-pack heb maar ik sport al 5 jaar niet meer

Ik Ben een meisje van 14 en ik heb al een paar jaar een sixpack en ik sport al 5 jaar niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

ik gok dat je erg mager bent dan. Dan heb je wat mij betreft niet echt een sixpack maar gewoon geen spatje vet om je buikspieren te bedekken en die zie je dan dus zitten.
13 jaar geleden
Je vetpercentage, kan van "nature" hoger of lager liggen dan bij een gemiddeld mens. Bij jou ligt hij waarschijnlijk zeer laag, omdat je op hele jonge leeftijd begonnen bent met e.o.a. sport.

Als je bijvoorbeeld op jonge leeftijd gaat turnen, kan je nog heel lang je figuur behouden, nadat je gestopt bent, of aan het aftrainen (bouwen) bent.

Dit is het profijt wat je hebt, van het sporten. Wees zeer blij met je sixpack, en blijf wel lekker sporten! Want buiten dat het je er goed uit laat zien van buiten, is het natuurlijk nog veel beter, voor je binnenkant. Je bent nog heel jong, en in je pubertijd kan wel alles veranderen, omdat je lichaam nog moet veranderen. Het heeft ook alles met aanleg te maken.

Maar gezond bezig blijven, is niks mis mee, en met een sixpack al helemaal niet. Zorg dat je hem houdt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is: "Heb je een sixpack of ben je gewoon slank? "
Je spreekt van een sixpack als je een strakke buik hebt met getrainde spieren. Als je van je zelf een dunne buik hebt en je traint niet, dan heb je geen gespierde buik. Je heb dan eigenlijk geen sixpack, maar ben je lekker slank.
Houwen zo!

http://sport.infonu.nl/diversen/17565-hoe-krijg-je-een-sixpackwasbordje.html