Ik heb zegmaar me sixpack getraind maat zie het nog niet, als ik cardio doe zie je het dan wel?

Ik voel me sixpack wel en zie het licht maar heb volgens mij nog een vetlaagje er over heen zitten.
Als ik nu ga caridoen tot zomervakantie ga ik het dan zien?
Hoeveel minuten moet ik dan per dag en hoeveel dagen per week?
Graag tips

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Standaard vraag dit maar goed,
Ja je moet eerst je vetlaag er af sporten anders zie je de lijntjes niet lopen.

3-4 keer per week 45 minuten cardio (hardlopen,fietsen, crosstrainer) op 50-60& van je maximale hartslag.

succes