Waar kun je het mooiste snorkelen?

Op vakantie deze zomer willen wij graag naar een plek, in frankrijk, duitsland of denemarken, waar we veel en goed kunnen oefenen met snorkelen. Het moet onder water mooi zijn en niet te ondiep (ook niet te diep natuurlijk).

Toegevoegd na 2 uur:
Ons budget is niet zo heel groot, we gaan met de auto en willen op goedkopere natuurcampings staan met een tentje. De rest van de dag moeten we kunnen snorkelen en duiken. Dus vliegreizen vallen al af. We gaan maar een weekje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Persoonlijk zou ik naar het oosten gaan, je budget is dan niet zo snel op. Want landen als Roemenie enz. zijn niet zo duur om te leven. Rond de zwarte zee lijkt het me erg mooi om te snorkelen
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Van die drie landen zou ik Frankrijk kiezen ivm de watertemperatuur. En dan bij de rotsen tussen Can en San Tropez kan je zo vanaf het strand lekker zwemmen en veel zien. Maar ik ben geen duiker dus het kan zijn dat er meren zijn die ook goede temperatuur hebben en mooi helder zijn. Zoals bij ons het Grevelingen meer.

Toegevoegd na 13 uur:
Hier kan je dus met de auto heen. Campings (frankrijk) staan meestal vol maar wat verder het land in is wel plek. Misschien dat een klein tentje voor een paar nachten wel nog vaak terecht kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sharm El Sheik in Egypte erg moooooi daar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in turkije maar dat staat niet op jullie lijst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Seychellen (Bounty Islands) natuurlijk! My favorite spot! Het is één groot práchtig natuurreservaat.

http://www.google.nl/search?q=seychellen&hl=nl&client=safari&rls=en&prmd=ivnsm&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=i1WgTeqJNIywhQf6xbWEBQ&ved=0CEAQsAQ&biw=1280&bih=879

http://www.landenweb.net/seychellen/