Is er een verschil tussen crunching en streetdance?

http://www.youtube.com/watch?v=GppJcrjTbOE&hl=nl

In de video zie je crunching, maar is er een verschil met streetdance? Of is streetdance intussen ouderwets geworden en is deze dansstijl crunching genoemd?

14 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

Crunching is een dansvorm die valt onder de noemer Streetdance.

Streetdance heeft veel verschillende vormen. Crunching valt samen met bubbling onder Street Dance. (en eigenlijk valt Breakdance hier ook nog onder)