Na hoelang zie je goed resultaat van het trainen van je bovenlichaam als je het 2x per week doet of 3x per week ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.2K

Antwoorden (3)

Hangt er vanaf hoe intensief je aan het trainen bent. De grote spieren zoals de pectoralis en de biceps (borstspier en spierbal) zie je al binnen een maandje resultaat, mits de training intensief genoeg is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt ook aan je vetpercentage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hangt van veel erg veel dingen af. ten eerste je bouw van je lichaam; of je dus ecto, endo of meso bent. ten tweede je eetpatroon, je hebt veel eiwitten vetten en calorieën nodig als je voor spiermassa gaat. ten derde moet je zo hoog mogelijke gewichten pakken. met lage gewichten en veel herhalingen kom je er niet. probeer het maximale uit je training te halen. dit kan je het beste doen door met iemand anders te trainen om je gemotiveerd te houden. met een normale lichaamsbouw zou dit dan een paar maanden duren. oh en vergeet niet je benen te trainen, dit bevordert de aanmaak van testosteron en zorgt ervoor dat je bovenlichaam meegroeit. help erg veel bij mij!