Als je een airsoftgun/bbgun uit duitsland besteld. En dit wordt ontdekt is de koper dan strafbaar??? Kan de koper dus een straf krijgen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Er was eens een reportage van Undercover in Nederland waarin werd aangetoond dat je bijna nooit gepakt wordt omdat de pakketjes niet gescand worden, maar als je wel gepakt wordt dan is de koper strafbaar en kun je dus een straf krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
simpel antwoord.... ja
u bent de gebruiker en dus de verantwoordelijke.