heeft iemand ervaring met dit apparaat? en werkt het echt ?

deze: http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Ab_Circle_Pro/default.aspx?phid=1210

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
Dingen van Tell Sell zijn 9 van de 10 keer dikke bagger, vind ik zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Ik zou het ook niet vertrouwen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke bedankt! heb nog nooit iets bij tell sell gekocht en deze was vanochtend op tv en ik was wel benieuwd of het echt werkt.. want het is toch een hoop geld..
Kimath
13 jaar geleden
Je kunt beter kijken bij een winkel als deze voor fitness apparatuur: http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/C24/

Het beste antwoord

Wat goed van je dat je niet direct de telefoon hebt gepakt om te bestellen. N I ET D O E N!

Wat je bij Tell Sell kunt kopen, is óf later nooit meer terug te vinden (en dus geen garantie meer) óf het komt in de UITVERKOOP in winkels als restpartij.

Wat je daar op tv ziet lijkt hartstikke degelijk. Maar je weet nooit hoe er gemonteerd is met de beelden. Afvallen, trimapparaten..mensen zitten er lachend bij en geven de indruk dat het zo maar lukt. Klopt niet!

Dat circle ding is super belastend voor je knieeen. Lijkt zo eenvoudig maar het kost enorm veel kracht. Van je armen, van je knieeen. Steeds dezelfde eenzijdige belasting kan weer tot klachten leiden.

Mijn zus heeft ooit zo'n trilband gekocht bij Tell Sell. Stikduur, met verzendkosten. Blijken er dus loeidure knoopcellen in te zitten die om de haverklap vervangen moesten worden. Plus gel die je er bij moest kopen. Veel gebruikt, de eerste tijd....totdat ze er hartkloppingen van kreeg. Een half jaar later lag dat ding bij Blokker voor een tiende van de aankoopprijs...
Op de Tell Sell reclame zaten mensen er lachend mee op de bank of liepen op straat terwijl die trilband zijn werk deed. In werkelijkheid liep je met een klodder gel op je buik met zo'n ding terwijl je trui alsmaar bibberde. Dan ga je echt in in de rij bij de supermarkt staan...Daarna moest je eerst weer schoongepoetst worden...

Een vriend had de voorganger vn dat circleding gekocht. Staande. Binnen een week had hij knieklachten van de kracht van het verplaatsten.

Niet doen!!
Ga naar een sportschool met goeie begeleiding of wandel elke dag een stuk. Heb je echt het zelfde resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke bedankt voor de reactie! dat word voor mij niks kopen bij tell sell dus.. het lijkt inderdaad of het allemaal zo goed werkt en ik vond het er ook vrij eenvoudig uitzien.. maar als je dan die prijs ziet dan is het toch wel een hoop geld voor zo'n apparaat.. en of het echt werkt en of het wel goed voor je is.. wou ik van te voren wel even weten.
Maar het is dus niet zo goed als dat ze beweren.
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Het zal vast wel een kleine kern van waarheid bevatten, echter, ik zou er niet in trappen. Zeker voor zoveel geld niet. Tell Sell verkoopt voornamelijk rotzooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het dan geen misleidende reclame? Hoeveel van waarheid moet er in schuilen om als geen misleidende reclame te worden beschouwd?
Zelf geen ervaring mee, maar wel van iemand gehoord. Die kreeg er juist last van haar rug van..
Het werkt in elk geval niet sneller of beter dan gewoon 'losse' buikspieroefeningen doen en is het geld zeker niet waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is je reinste nep zoals alles bij telsell.
Binnen enkele minuten per dag ver verbranden is onzin; vet verbranden doe je pas als je langer dan een half uur bezig bent.
En bedenk dat alles waar veel reclame voor wordt gemaakt vanwege die reclame extra duur is.