wat voor sport zou je zonder sportschool etc kunnen doen?

dus gewoon een sport buiten bijvoorbeeld, behalve wandelen of fietsen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Korfbal!
Heel veel mensen vinden het suf maar ze hebben het nooit gezien of nooit gedaan dus kun je ook niet bepalen of het suf is. Het is trouwens heel actief en in de winter ga je alleen wel naar binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Voetbal tennis honkbal golf genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skeeleren, hardlopen, tennis enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wielrennen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skeeleren. In ze zomer dan, als het lekker weer is is het echt heerlijk om met een vriend of vriendin te doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hockey! Het liefste zaalhockey.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwemmen. 's Winters moet je dat wel naar een zwembad, maar 's zomers kan het lekker in de buitenlucht.
En nordic walking, maar, (ik denk dat je nog jong bent) dat vind jij vast heel suf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hockey!!!! vooral veldhockey is heeeeeeel leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hockey is k*t niet zeiken!
Badminton, gewoon op straat.
Skeeleren,
Bal overgooien, gewoon op straat

joggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Touwtje springen. Doen die boksers ook dus het zal wel effectief zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een uur tot anderhalf uur per dag gaan lopen, normaal tempo. Kan alleen maar ook met vriend(en).
Is gezond, goed voor je conditie en je kunt nog volop kletsen mocht je dit leuk vinden......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trampoline springen, schijnt echt geweldig te zijn voor je conditie
13 jaar geleden
Frisbeeën kan je lekker zelf buiten doen, als je maar een speelgenoot hebt. Voor minder dan 5 euro heb je een frisbee, en ook zonder spelregels en ervaring is het leuk om te doen.

Gewichtheffen kan je ook lekker in je eentje zonder sportschool doen, hoewel het minder sociaal geaccepteerd is om buiten te doen dan bepaalde andere sporten. Je daar lekker niks van aan trekken, of het in je eigen tuin doen, kan natuurlijk wel.
Voor 20 euro heb je bij een sportwinkel al 2 gewichten waar je heel wat oefeningen mee kan doen (mannen en mensen die al behoorlijk sterk zijn, hebben denk ik wel zwaardere en dus duurdere nodig).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel workouts kunt u op de Nintendo WII doen.