Wat is efficiënte manier om thuis je bovenrug te trainen?

Ik bedoel oldschool dus zonder apparatuur. (net als opdrukken voor borst) maybe dmv app op iphone want app 100 pushups werkt super!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Oldschool, maar wel met een iPhone...

Je kan natuurlijk je iPhone 100x boven je hoofd naar boven drukken, maar effectiever is dat wellicht als je dat met een met water gevulde jerrycan (van bv. 10 liter) doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel een oldschool oefening met elektronisch schema (bijv iPhone ipv pen en papier). Sherrycan word hem niet.. Meer suggesties?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het schema kan ik je niet helpen, maar om te trainen is een gewicht en een plan (aantal bewegingen per oefening per week) toch wel handig. Of dit gewicht een halter, een jerrycan of een stuk hout is, maakt niet zo heel veel uit. De discipline om te trainen moet je toch zelf opbrengen.