wat voor vechtsport past bij mij?

Ik wil graag een vechtsport doen waar ik m'n spiermassa behouw ( dus breed blijf) een contact sport + sparren en evt. lenigheid ,, ik wou eerst krav maga gaan doen maar daar is geen sparren bij :(

Toegevoegd na 16 minuten:
Deze sporten moeten in de buurt van midden limburg zijn . Echt/sittard/roermond ect.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.5K

Het beste antwoord

Voor het behoud van spiermassa en lenigheid kan je enorm veel vechtsporten beoefenen.

Het is vooral belangrijk om erachter te komen wat je zelf leuk lijkt om te doen. Dit kan je doen door bijvoorbeeld alle hierboven genoemde sporten even op internet op te zoeken (bij voorkeur youtube zodat je een direct beeld hebt) en je keuze te vormen.

Je kan denken aan Capoeira. Deze vechtsport bevat elementen van Martial Arts, Dans en Muziek. Je behoud enorme lenigheid, kracht en zal spiermassa toenemen. De sport kan alleen of samen worden uitgevoerd.

Veel plezier met het zoeken van een geschikte vechtsport.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kick boksen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muay thai?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boksen, grieks-romeins worstelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MMA (mixed martial arts)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je massa wil behouden is de enigste optie Boksen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kyokushinkai karate

Veel sparren, wedstrijden en fullcontact. heerlijk !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm, weet je toevallig of dit in de buurt bij me in limburg wordt gegeven! Hartelijk bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die scholen zijn er zeker. Gewoon even googlen op +roermond +kyokushinkai. Succes!